woensdag 5 jan - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu woensdag 5 jan - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

woensdag 5 jan

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

19 Januari 2012 | Laos, Ban Thamouang

Donderdag 5 jan.

Vandaag is mijn heerlijke kleinzoon Stef jarig. Ik heb hem aan de telefoon gehad. Hij was erg blij met zijn Nintendo DSI waar op dat moment zijn zus op zat, zoals hij zei. Verder had hij niet veel babbels.
Ik heb niet veel bijzonders gedaan behalve mijn dagelijkse bezoekje aan de kleine Chensamai.
Choun is bezig met het rieten dak voor de nieuwe keuken. Zij maakt hem helemaal zelf.
Ik heb geprobeerd haar te helpen meer dat lukte natuurlijk voor geen meter. Eerst wordt het riet geweekt, dan gesplitst, de schil eraf (wat mij totaal niet lukte). Wat overblijft weer splitsen. Dan worden een aantal sprieten om een dikke rietstengel geslagen en met een dunne, geschilde stengel aan de stok bevestigd. Pa maakt het dan vast aan het de dakspanten. Een enorme klus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Ban Thamouang

Laat Laos Lezen

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2012

dinsdag 17 jan

22 Januari 2012

maandag 16 jan

22 Januari 2012

zondag 15 jan.

22 Januari 2012

zaterdag 14 jan

22 Januari 2012

vrijdag 13 jan
E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 35968

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: