zaterdag 14 jan - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu zaterdag 14 jan - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

zaterdag 14 jan

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

22 Januari 2012 | Laos, Ban Thamouang

Zaterdag 14 jan

Vanmorgen waren er al vroeg leerlingen voor de Engelse les. Vorige week zijn we om negen uur begonnen maar vandaag om 10.00. Dat was blijkbaar niet overgekomen. Ook was het ontbijt heel erg laat dus we zijn veel te laat begonnen. Het bij elkaar doen van de beginners en de gevorderden is geen succes wat de jongens geven al antwoord voordat ik uitgeaproken ben en dus hoeven de beginners niet meer na te denken. Soms zeg ik dat zij even niets mogen zeggen maar dan kijken ze erg teleurgesteld.
Gaan we morgen anders doen.
Het was vandaag ontzettend warm. Niet om uit te houden. Mijn kamer leek wel een oven.
Ik zit bijna zonder geld en na wat heen en weer gebel met A3 en Wim blijkt dat Wim eenvoudig geld over kan maken naar Khinak via de Western Unionbank. Hij moet dan wel naar Delft want daar is het dichtstbijzijnde kantoor. Daar krijgt hij een nummer en dat moet ik hier in Kinak laten zien en ook mijn paspoort want de naam die Wim opgegeven heeft moet kloppen en dan kan ik het geld opnemen. Ideaal. Hoef ik niet helemaal naar Pakse alleen om geld te halen.
Het schijnt zelfs via internet te kunnen maar dat moeten we nog even uitvogelen. Voor nu heeft dat toch gaan nut meer.