zaterdag 14 jan - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu zaterdag 14 jan - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

zaterdag 14 jan

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

22 Januari 2012 | Laos, Ban Thamouang

Zaterdag 14 jan

Vanmorgen waren er al vroeg leerlingen voor de Engelse les. Vorige week zijn we om negen uur begonnen maar vandaag om 10.00. Dat was blijkbaar niet overgekomen. Ook was het ontbijt heel erg laat dus we zijn veel te laat begonnen. Het bij elkaar doen van de beginners en de gevorderden is geen succes wat de jongens geven al antwoord voordat ik uitgeaproken ben en dus hoeven de beginners niet meer na te denken. Soms zeg ik dat zij even niets mogen zeggen maar dan kijken ze erg teleurgesteld.
Gaan we morgen anders doen.
Het was vandaag ontzettend warm. Niet om uit te houden. Mijn kamer leek wel een oven.
Ik zit bijna zonder geld en na wat heen en weer gebel met A3 en Wim blijkt dat Wim eenvoudig geld over kan maken naar Khinak via de Western Unionbank. Hij moet dan wel naar Delft want daar is het dichtstbijzijnde kantoor. Daar krijgt hij een nummer en dat moet ik hier in Kinak laten zien en ook mijn paspoort want de naam die Wim opgegeven heeft moet kloppen en dan kan ik het geld opnemen. Ideaal. Hoef ik niet helemaal naar Pakse alleen om geld te halen.
Het schijnt zelfs via internet te kunnen maar dat moeten we nog even uitvogelen. Voor nu heeft dat toch gaan nut meer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Ban Thamouang

Laat Laos Lezen

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2012

dinsdag 17 jan

22 Januari 2012

maandag 16 jan

22 Januari 2012

zondag 15 jan.

22 Januari 2012

zaterdag 14 jan

22 Januari 2012

vrijdag 13 jan
E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 35968

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: