Zondag 27-11-Vertrek - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Zondag 27-11-Vertrek - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Zondag 27-11-Vertrek

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

04 December 2011 | Nederland, Maassluis

27-11-2011

Allereerst dank, dank, dank iedereen voor alle lieve mailtjes, woorden en steun.
Mijn eerste blunder heb ik al begaan voordat ik echt vertrokken ben.
Na erg op tijd vertrokken te zijn, een zeer voorspoedige rit en een hoop getob om een bagagekarretje los te krijgen
bleek dat mijn vlucht niet om 18.00 vertrekt maar om 20.45.
We hebben een poosje onze tijd uit zitten zitten maar op een gegeven moment heb ik Wim gewoonweg naar huis gestuurd. Hij wilde niet maar ik wilde het afscheid achter de rug hebben. Nou, dat viel niet mee. Hij liep zo zielig weg! Ik ben een spelletje gaan doen op mijn DS maar dat ging niet want mijn ogen waren zo wazig. Opeens zag ik om 17.15 dat de incheckbalie open was. Gelukkig geen commentaar en dus geen overgewicht. Mijn handbagage was te zwaar maar ze zeiden er niets van. Daarna door de douane wat ook vlot ging.
Ik zat naast een zeer zwijgzaam meisje maar dat was niet erg want je hebt een schermpje voor je neus waarop je de vluchtgegevens kunt volgen, muziek kunt luisteren van alle mogelijke soorten en films kijken. Voordat ik uitgevonden had hoe het werkte waren we er al bijna. Al snel na het opstijgen kwam het eten. Rijst met kip en van alles erbij. Helemaal niet verkeerd. Ik ben niet één keer van mijn stoel geweest. We kregen erg veel drinken. Ik heb nog een poging gedaan om te slapen maar dat lukte niet

• 04 December 2011 - 14:58

Tineke:

Ha El,
    Fijn een berichtje van je te krijgen, en meteen zoveel!
    Ik begon me al een beetje zorgen om je te maken...
    Gelukkig had je je de goede kant op vergist: stel je voor dat het vliegtuig veel vroeger dan jij dacht al vertrokken was!
    Ik ga nu snel verder lezen,
    groet van Tineke

• 04 December 2011 - 20:00

Truce:

Je was in ieder geval ruimmmmm op tijd aanwezig. Ben je zonder Wim op stap?
    Of heb ik het niet goed begrepen?
    Veel plezier en pas op de lijn.