KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

23 November 2011 | Nederland, Maassluis

Het is gedaan!!!!!!!!! M’n koffer zit dicht. Ik moest er wel op gaan zitten maar het is gelukt! Ook heb ik hem gewogen, staande op een kruk, koffer aan de unster. Met veel moeite kon ik hem een stukje optillen en wat denk je…..Nog net geen 30 kg!!! Hij sleepte wel een beetje langs de kruk dus misschien is het iets meer maar één kilootje meer mag wel. Helaas ben ik vergeten een foto van de inhoud te maken maar ik durf hem niet meer open te doen. Ik ben als de dood dat rits het begeeft. Een spier in mijn rug protesteert wel tegen deze actie. Ook heb ik een treinticket gereserveerd van Bangkok naar Nong Khai, hierover krijg ik binnen 24 uur bericht terug. Ben benieuwd. Hopelijk wordt mijn zeer heftige en mateloos vermoeiende kriebelhoest snel minder anders heb ik zwaar medelijden met mijn medepassagiers.(En met mezelf)

  • 23 November 2011 - 14:00

    Jos:

    Ellen heel veel succes met je reis en ik zal je verhalen volgen.....

    Tot de volgende Tea-meeting !

    Jos

  • 23 November 2011 - 14:49

    Teun Moret:

    ik ben jalours , maar met de wetenschap dat ik 19 februari ook afreist naar laos voor ruim 4 weken ,wens wij jou een zeer goede en vruchtbare werkvakantie. teun en soumountha

  • 23 November 2011 - 15:30

    Paula V.d.Meer:

    Hallo Ellen

    Een hele goede reis veel plezier en succes.
    Groeten
    Paula

  • 23 November 2011 - 15:57

    Roelie:

    Ha die Ellen, Ik wens je veel plezier daar en hoop natuurlijk nog heel veel nieuws van je te horen.
    Groetjes !!!!!

  • 23 November 2011 - 17:48

    Gerrit Jan:

    Heel veel geluk, denken met je mee. En ....... Doe die koffer maar even niet open:-)

  • 23 November 2011 - 18:42

    Mary :

    Hoi Ellen,
    Goede reis en bedankt dat je deze mail heb doorgestuurd. Ik vind het heel leuk om jou reisverslagen te lezen. Heel veel plezier en sucess met jou project daar.
    Groetjes,
    Mary en Jan Dirk

  • 23 November 2011 - 18:54

    Truce:

    Goeie reis! Veel plezier en genieten vooral.....

  • 24 November 2011 - 19:05

    Hoi Ellen,:

    Ik wens je een plezierige reis en veel succes met je werk in Laos.

    Groetjes,
    Aikham

  • 25 November 2011 - 15:23

    Wilma:

    Hoi Ellen,

    Een hele fijne tijd gewenst in Laos.
    Ik heb echt bewondering voor je dat je dit een paar maanden gaat doen.
    De mensen daar zullen het zeker waarderen!
    Heel veel succes!

    Wij houden wel een oogje op Wim!
    Groetjes,
    Wilma

  • 28 November 2011 - 12:18

    Roelie:

    hoi Ellen, nog naar de zin daar zo ver van huis?? Al heimwee naar ons koude kikkerlandje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maassluis

Laat Laos Lezen

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2012

dinsdag 17 jan

22 Januari 2012

maandag 16 jan

22 Januari 2012

zondag 15 jan.

22 Januari 2012

zaterdag 14 jan

22 Januari 2012

vrijdag 13 jan
E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 35999

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: