19 jan, - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu 19 jan, - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

19 jan,

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

19 Januari 2012 | Laos, Ban Thamouang

Hoi mensen,
Het lukt me niet omijn verslag te copieren en dit is de laatste keer dat ik kan internetten Ik ben bang dat de rest thuis pas komt.
Alles prima hier. Ik verlang nu best naar huis en ben de hitte van 33]34 gr. spuugzat.
Tot gauw
El

  • 19 Januari 2012 - 09:37

    Roelie:

    Ja kan het mij voorstellen hoor Ellen dat je op den duur wel zat bent van die hitte. Maar hier is het koud. bbrrrr zou graag weer een beetje die warmte willen voelen.

  • 19 Januari 2012 - 11:37

    Hennie En Jan:

    Lieve Ellen,
    Het schiet nu op denken wij. Snel zal je weer thuis zijn. We hopen dat je een goede en veilige terugreis zal hebben.

    Liefs
    Jan en Hennie

  • 19 Januari 2012 - 12:43

    Peter Van Viersen:

    Hier in Maasland is het lekker "cool" een graadje of 6.

  • 20 Januari 2012 - 10:25

    Hans:

    Hoi El,
    Als je dit nog leest nog heel veel succes daar, en alvast een heel voorspoedige reis naar huis!
    Groetjes,
    Hetty en Hans.

  • 20 Januari 2012 - 12:44

    Heleen:

    Hallo Ellen,

    Fijn dat je missie is geslaagd!
    Dank je wel voor je berichten!
    Het was erg leuk om te lezen.
    Beterschap gewenst en sterkte met de laatste loodjes.
    Verder wensen we je natuurlijk een voorspoedige reis terug!

    Hartelijke groeten van Heleen


  • 20 Januari 2012 - 17:59

    Mary En Jan Dirk:

    Hoi Ellen,
    We hebben weer genoten van je verslagen. Over een aantal dagen reis je weer af naar deze koude kikkerlandje. We wensen je een goede reis terug en we kijken uit naar je foto's, filmjes en je verdere verhalen.
    Groetjes,
    Mary en Jan Dirk

  • 27 Januari 2012 - 21:50

    Tineke:

    Dankjewel, El, voor je geweldige verslagen.
    Heel bijzonder om op deze manier mee te kunnen leven met al je belevenissen!

  • 01 Februari 2012 - 20:47

    Truce:

    Hoi Ellen,
    Ik heb de laatste maand je mailtjes niet kunnen lezen, door omstandigheden.
    Wanneer je thuis bent en er belangstelling voor hebt, mail me dan.
    Op deze plaats is het te onvrij voor mij.
    Ik hoop dat je een goede tijd hebt gehad.
    Ik wacht wel af.
    Een goede terugreis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Ban Thamouang

Laat Laos Lezen

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2012

dinsdag 17 jan

22 Januari 2012

maandag 16 jan

22 Januari 2012

zondag 15 jan.

22 Januari 2012

zaterdag 14 jan

22 Januari 2012

vrijdag 13 jan
E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 35968

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: