zondag 8 jan - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu zondag 8 jan - Reisverslag uit Ban Thamouang, Laos van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

zondag 8 jan

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

19 Januari 2012 | Laos, Ban Thamouang

Gelukkig was er vandaag één van de leden van het KCDA aanwezig die heb ik na de Engelse les geintervieuwd. Dhr. Soumvangh. Hij is aannemer en vice voorzitter heb ik begrepen. Zoals gewoonlijk begon de les weer veel later dan afgesproken. Ik heb niet te lang gemaakt.
Om half één ben ik op mijn gemak naar Kon Khong gereden. Dit keer deed het internet in het internetcafé het wel. Toen ik vroeg of ik ook kon skypen werd er meteen van alles tevoorschijn gehaald. Al gauw belde Wim en hebben we gezellig gekletst terwijl we elkaar konden zien. Da’s toch wel weer ff leuk. Toen ik mijn verslag op WBJN wilde zetten bleek dat de laatste dagen niet op mijn stick had gezet. Lekker slim.
Daarna snel weer terug want ik was uitgenodigd door B om mee te gaan naar een festval.
Ik moest mijn srong aan waar ik niet zo blij mee was want dat ding is snikheet. De vrouw die hem gemaakt heeft heeft hem helemaal verstevigd met plakvliseline en dat is nylon.
Het feest was bij de Kong Phapheng watervallen.
Daar aangekomen bleek het weer zo’n offerfeest te zijn. We gingen eerst eten. Ik had net op Don Khong gegeten en had helemaal geen trek. We zaten aan een tafeltje met een echtpaar. Je zit er natuurlijk een beetje voor Jan Doedel bij. Na verloop van tijd ging B offeren maar ik moest blijven zitten. Daarna gingen we weer op huis aan. B rijdt op zij scooter beslist niet harder dan 30 km. Gelukkig is het maar 4 km

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Ban Thamouang

Laat Laos Lezen

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2012

dinsdag 17 jan

22 Januari 2012

maandag 16 jan

22 Januari 2012

zondag 15 jan.

22 Januari 2012

zaterdag 14 jan

22 Januari 2012

vrijdag 13 jan
E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 35969

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: