vrijdag 16 dec. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu vrijdag 16 dec. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

vrijdag 16 dec.

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

20 December 2011 | Nederland, Maassluis

Vrijdag 16 dec.

Komt vanmorgen kleine Sen parmantig aanstappen met….wollen handschoentjes aan.
De mensen hebben het hier echt koud terwijl het overdag nog steeds ruim boven de 25 graden moet zijn. ’s Morgens is het iets koeler maar dan vind ik het juist lekker en loop in mijn dunne linnen jurk.
Vanavond kwam er een meisje dat zondag op Engelse les was geweest met haar oma op ziekenbezoek bij Choun .
Ze vroeg mij of ik nog even Engels met haar wilde oefenen. Dat heb ik natuurlijk gedaan. Oma kwam er ook gezellig pruimend bij zitten. Zij had veel belangstelling voor de boeken die in mijn kamer lagen.
B zegt elke dag dat C zich iets beter voelt maar ik geloof er niets van. Ze ligt alleen maar op haar matje.
Ze heeft vandaag we even onder het oude huis op de hele grote lage tafel gelegen en daar heeft Lep haar een beetje gewassen. Ze geeft nog steeds aan pijn in haar hoofd en buik te hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maassluis

Laat Laos Lezen

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2012

dinsdag 17 jan

22 Januari 2012

maandag 16 jan

22 Januari 2012

zondag 15 jan.

22 Januari 2012

zaterdag 14 jan

22 Januari 2012

vrijdag 13 jan
E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 35981

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: