woensdag 14 dec. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu woensdag 14 dec. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

woensdag 14 dec.

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

20 December 2011 | Nederland, Maassluis

Vandaag zijn tolk Kamsi, Kamsai en ik weer de scholen langsweweest om de boeken af te leveren als alles in orde zou zijn. Omdat de tolk zei dat hij nog nooit plastic dozen met deksel gezien had en ik daar ook een sterk vermoeden van had na gisteren heb ik deze eis maar laten vervallen. Bij de school met de rommelige schuur heb ik aangeboden een kast te laten maken en bij één school moet er een nieuwe plank in de kast komen. Kamsai heeft het te druk om deze zelf te maken, daarom gaat hij bij iemand anders vragen wat dat kost. Weer viel de populariteit van de koningin in het noet bij de mijne.
’s Avonds ging mijn telefoon op een ongewone tijd en ik kan niet zien wie er belt. Ik zie alleen maar 0600000. Was tot mijn grote verrassing en blijdschap Jeannette. Echt heerlijk. Geen drie kwartier of een uur natuurlijk maar het was super.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maassluis

Laat Laos Lezen

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2012

dinsdag 17 jan

22 Januari 2012

maandag 16 jan

22 Januari 2012

zondag 15 jan.

22 Januari 2012

zaterdag 14 jan

22 Januari 2012

vrijdag 13 jan
E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 35991

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: