woensdag 14 dec. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu woensdag 14 dec. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

woensdag 14 dec.

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

20 December 2011 | Nederland, Maassluis

Vandaag zijn tolk Kamsi, Kamsai en ik weer de scholen langsweweest om de boeken af te leveren als alles in orde zou zijn. Omdat de tolk zei dat hij nog nooit plastic dozen met deksel gezien had en ik daar ook een sterk vermoeden van had na gisteren heb ik deze eis maar laten vervallen. Bij de school met de rommelige schuur heb ik aangeboden een kast te laten maken en bij één school moet er een nieuwe plank in de kast komen. Kamsai heeft het te druk om deze zelf te maken, daarom gaat hij bij iemand anders vragen wat dat kost. Weer viel de populariteit van de koningin in het noet bij de mijne.
’s Avonds ging mijn telefoon op een ongewone tijd en ik kan niet zien wie er belt. Ik zie alleen maar 0600000. Was tot mijn grote verrassing en blijdschap Jeannette. Echt heerlijk. Geen drie kwartier of een uur natuurlijk maar het was super.