Maandag 5 dec. vervolg - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Maandag 5 dec. vervolg - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Maandag 5 dec. vervolg

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

20 December 2011 | Nederland, Maassluis

Op een gegeven moment zei de moeder zoiets als “kom eens bij me liggen”, ze legde de uk tegen zich aan, ze legde haar handje over haar oogjes en ..weg was ze. Ik ben ook maar gaan proberen te slapen maar op een gegeven moment
Zakte ket kind naar mijn kant en kreeg ik ileder moment een arm of been tegen mij aan. Ik heb een gebaar gemaakt naar moeders dat ze de kleine op haar buik moest nemen. Tja als je niet betalen wil voor je kind moet je niet op reis gaan vind ik. Ze zagen er welgesteld uit. Maar ja, dat kind zakte natuurlijk weer naast moe maar nu aan de andere kant gelukkig. Ik moet wel zeggen, ze heeft de hele nacht aan één stuk door geslapen. Alleen lag ik met mijn achterwerk lichtelijk over de rand. Toch heb ik nog wel een poosje geslapen.