Maandag 5 dec. vervolg - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Maandag 5 dec. vervolg - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Maandag 5 dec. vervolg

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

20 December 2011 | Nederland, Maassluis


Op een gegeven moment zei de moeder zoiets als “kom eens bij me liggen”, ze legde de uk tegen zich aan, ze legde haar handje over haar oogjes en ..weg was ze. Ik ben ook maar gaan proberen te slapen maar op een gegeven moment
Zakte ket kind naar mijn kant en kreeg ik ileder moment een arm of been tegen mij aan. Ik heb een gebaar gemaakt naar moeders dat ze de kleine op haar buik moest nemen. Tja als je niet betalen wil voor je kind moet je niet op reis gaan vind ik. Ze zagen er welgesteld uit. Maar ja, dat kind zakte natuurlijk weer naast moe maar nu aan de andere kant gelukkig. Ik moet wel zeggen, ze heeft de hele nacht aan één stuk door geslapen. Alleen lag ik met mijn achterwerk lichtelijk over de rand. Toch heb ik nog wel een poosje geslapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maassluis

Laat Laos Lezen

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2012

dinsdag 17 jan

22 Januari 2012

maandag 16 jan

22 Januari 2012

zondag 15 jan.

22 Januari 2012

zaterdag 14 jan

22 Januari 2012

vrijdag 13 jan
E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 36003

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: