Poging om te boeken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Poging om te boeken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Poging om te boeken

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

18 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag de eerste serieuze pogingen ondernomen om een ticket naar Bangkok te regelen. Een mail gestuurd naar China-air of ik overgewicht mee mag nemen en Thailand travel gebeld hoe het nu zit met Mahan-air.
Daar kreeg ik de tip dat je bij Emirates ook 30 kg. mee mag nemen en dat die een dezer dagen met nieuwe aanbiedingen komen. Dan ook wel vanaf D'dorf maar dat moet dan maar. Nog even geduld dus. Wel fijn dat ze daar weten waar ze het over hebben.
Verder kun je met Air-Asia heel goedkoop in Thailand vliegen, bijv. voor € 20.- van Bangkok naar Chiang-Mai of Chiang-rai. Ook naar Ubon-Ratchatani. Dat opent dus ook weer perspectieven.
Wel fijn dat het nu een klein beetje vorm begint te krijgen al hangt ook veel af van wat Dong kan regelen wat haar vakantie betreft want ik wil toch ook wel graag met haar naar het noorden.