Zondag 26 jqn. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Zondag 26 jqn. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Zondag 26 jqn.

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

28 Januari 2014 | Nederland, Maassluis

Zondag 26 januari,
Vanmorgen om 14.00 (bij jullie 08.00) uur een heleboel keer mijn jarige mannetje gebeld via Skype maar dat hoorde hij niet. Uiteindelijk heb ik hem om een uur of tien gebeld met de kreet: “Skypen !!!” Meteen weer neergelegd want het kost een vermogen om van hier te bellen. Wel gaat het gewoon met mijn mobiel met Nederlandse sim kaart. Hele verbetering. En ja hoor, daar kwam de Skype en verscheen hij met een heel slaperige hoofd en een heel vertrouwd kussensloop op de achtergrond. Dat was ff fijn. Verder kon ik niet veel want alle overheidszaken zijn het weekend dicht. Om half negen belde Dong dat we niet naar de bruiloft gingen omdat ze niet lekker was. Er ging een nicht van haar trouwen. Ik had me daar natuurlijk erg op verheugd. Dong had iets aan haar maag of zo en ze kon moeilijk lopen en dacht dat ze misschien bij de baaci iets verkeerds gegeten had. Tamelijk vaag. Ze belt me morgen om verder af te spreken. Balen dus. De dag doorgebracht met drentelen. De WI-FI in het guesthouse is allerblabberdst. Ik kan met moeite mijn g-mail openen maar geen enkele website. Een enkel keertje lukt het. Vlakbij is een prima eettentje met zelfs fatsoenlijke stoelen en heel goede WI-Fi dus daar ga ik nu maar ontbijten en meteen mailen en mijn dagboek bijwerken. Omdat het guesthouse zo deprimerend is ga ik zoveel mogelijk de straat op. Ik wordt een echte straatmadelief. Lees je in de loop van de dag op je whats app. Dat ze Wim ontvoerd hebben met zijn allen bij de pizzeria zitten. Tja, ik moest toch zo nodig?? Eigen schuld.

  • 28 Januari 2014 - 10:59

    Jan:

    Hoi Ellen,

    Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Wim.
    Misschien heb je er al van gehoord, maar hier is het koud, nat en wind kortom rotweer.
    We genieten er erg van om jouw verhalen te lezen.
    Bewonderenswaardig hoe jij weet te zien, te doen en met al die mensen om te gaan.

    Groet
    Jan

  • 28 Januari 2014 - 21:12

    Tineke:

    Ha El,
    Wat leuk, zo'n hele rij verslagen achter elkaar. Geweldig om te lezen, die ontmoetingen met al die verschillende mensen. En die excursies in Bangkok en het gedoe om bij je doel en weer terug in het hotel te komen... Doordat je al zoveel mensen kent in Laos maak jij ook veel meer van het dagelijks leven mee, zoals die bijeenkomst na het overlijden van die oom en het bezoek aan die stokoude moeder van Dong. Jammer van die bruiloft van die nicht, had ik ook wel graag digitaal meegemaakt. Ik ben benieuwd of je dat aardige Spaanse stel nog terugziet.
    Het allerbeste El, ik kijk uit naar je volgende verslag! Hartelijke groet,
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 35956

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: