Woensdag 29 jan. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Woensdag 29 jan. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Woensdag 29 jan.

Blijf op de hoogte en volg E.

06 Februari 2014 | Nederland, Maassluis

Woensdag 29 jan.
Vanmorgen eerst met Dong naar de bank. Ik heb een half uur staan wachten. Natuurlijk kreeg ik geen geld met mijn ABN-AMRO pas. Als ik een Visa gehad had wel. Dan maar buiten het max. pinnen. Oei, de pas van mijn Laos-rekening doet het niet. Nog een keer. Weer mis. Dan mijn eigen pas maar. Ook niet. Tweede keer…Niks ! Toen bekroop me toch wel een onbehaaglijk gevoel. Daarna met Dong naar het Learning House for Development. Deze man sprak duidelijk minder goed Engels dan Mr. Sounthone en Dong mengde zich ook actief in het gesprek. Wel grotendeels in het Lao. Ik had inmiddels weer eens zware hoofdpijn dus ik was ook niet bijster alert. Ik ben wel iets te weten gekomen maar ik vond het nogal onbevredigend. Dong had weer geen tijd voor om gezamenlijk te lunchen dus heeft ze mij weer thuis afgezet. Ik ben maar ff plat gegaan. Na mijn dutje ben ik bij de automaat waar ik meestal pin gaan proberen en laat die het nou wel doen! Alleen mijn eigen pas. Meteen het max. gepind en toen zag ik een eindje verder nog een ATM van een andere bank. Laat ik daar nou 1 miljoen kunnen pinnen. En nog één en nog één. Zo dat schoot op. Morgen de rest. Ik wilde weer lekker eend met rijst (voor € 1,30) met een heerlijk bouillonnetje gaan eten maar dat tentje was nog niet open. Toen maar weer naar mijn stamtent en daar rijst met kip genomen. Ik heb mezelf ook nog verwend met een stukje taart toe. Had ik wel verdiend vond ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 35950

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: