Spannend - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Spannend - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Spannend

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

08 Januari 2014 | Nederland, Maassluis

Het schiet al aardig op! Alles past in mijn koffer, zelfs mijn haakwerk. Nu alleen nog wegen. Ben benieuwd. De zenuwen gieren inmiddels wel door mijn keel. Wel fijn dat ik in alle rust kan voor bereiden maar niet heus.Naar de KNO arts om voor de tweede keer een adertje in mijn neus dicht te laten branden, nog twee dozen opsturen, naar de ortho voor een nieuwe nachtbeugel, verjaardag van twee kleinkinderen, verjaardag van Wim en mij, middagje oppassen, Sara een nachtje te logeren, ben nu aan het uitvogelen hoe deze site ook alweer werkt, ziekenhuisbezoek, een paar mensen gedag zeggen enz. enz. O, wat ben ik zielig!

  • 08 Januari 2014 - 16:22

    R Van Der Veen:

    Nee Ellen jij bent niet zielig hoor. Maar misschien die mensen die achter blijven?? Hoop trouwens dat je het prima naar de zin hebt daar. Hoe lang blijf je daar? Veel plezier. Ik houd je reacties en belevenissen in de gaten.

    Groetjes Roelie van der Veen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 36612

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: