Maandag 27 jan - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu Maandag 27 jan - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van E. Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

Maandag 27 jan

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg E.

06 Februari 2014 | Nederland, Maassluis


Eerst vanmorgen Dong gebeld. Die was opgeknapt en liep op de ochtendmarkt. Ik belde haar op het nummer waarop zij mij het laatst gebeld had maar ze vroeg mij haar niet meer te bellen op dat nummer omdat die telefoon niet van haar was. Zeker van haar werk. Ze zou een paar uur naar kantoor gaan en mij dan bellen. Opeens stond ze in mijn kamer en hebben we plannen gemaakt. Dan is het opeens echt geen chaoot meer. Ze gaat afspraken voor mij proberen te regelen bij diverse instanties. We hebben op een rijtje gezet waar ik allemaal heen moet en het schema mag zij regelen. Ben benieuwd. Werken bij de overheid in Laos mag dan bar slecht betalen (volgens Dong) maar je zal er ook niet moe van worden. Eindelijk heb ik ook Big Brother Mouse gevonden waar ik mijn boeken wil kopen maar die was pas om 17.00 open. Eerst maar wat te eten gescoord op straat meegenomen naar mijn kamer en weer teruggegaan. Bleek het helemaal BBM niet te zijn maar een gewoon boekwinkeltje. Toen heb ik daar maar een plattegrond van VT gekocht want het tekeningetje op de site was erg onduidelijk. De man van het boekwinkeltje wist wel waar het was dus ik weer zoeken maar niet gevonden. Inmiddels belde A3 met nog meer verzoeken om contact te maken met instanties. Doe ik graag maar a. Ik baal van het guesthouse. B. ondanks dat het spotgoedkoop is lopen de kosten op deze manier wel een beetje uit de hand omdat ik zelf niets kan klaarmaken. Ik heb dus een dringend verzoek gedaan om een financiele tegmoetkoming.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

E.

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 35941

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 08 Januari 2014

Weer naar Laos

30 November -0001 - 30 November -0001

Laat Laos Lezen

Landen bezocht: